Την δεύτερη μεταγραφή του πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος έντυσε στα πράσινα τον Μπράνκου Μπάντιο για τα επόμενα 3 χρόνια.
Ο πρώην παίκτης της Βαλένθια θα εισπράξει συνολικά 4,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η Βαλένθια θα καρπωθεί το buy out του παίκτη που ανέρχεται στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου