Ο Παναθηναϊκός δεν έκανε το μεγάλο διπλό στο Game 5 στην Βαλένθια και το Final 4 της Αθήνας θα γίνει χωρίς τον οικοδεσπότη του. Μέγα κάζο για ένα σύνολο γεμάτο από προσωπικότητες και τίγκα στο ταλέντο, που όμως δεν είναι και τόσο ομάδα, όπως φάνηκε.
Η ομάδα του Αταμάν παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων, γνώρισε την ήττα με 81-64 και απέτυχε με παταγώδη τρόπο, αφού είχε στα χέρια την πρόκριση με 2 εκτός έδρας νίκες στα δύο πρώτα παιχνίδια...
Υπήρχε πίστη μέχρι και την τελευταία στιγμή, όμως αυτή φαίνεται πως υπήρχε μόνο σε όσους ήταν εκτός ομάδας.
Πολύ μεγάλη στεναχώρια...
ΥΓ: Η λογική λέει πως ο Αταμάν τελειώνει το καλοκαίρι και η ομάδα γυρνάει σελίδα.
ΥΓ2: Αν η σειρά ήθελε έξτρα διαχείριση, το κλείσιμο της σεζόν θέλει ακόμη περισσότερη. Ειδικά όταν αυτή η ομάδα φαίνεται πως δεν είναι και τόσο ομάδα.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου