Άντε να τελειώνουμε...


Χάσαμε 1-0 από τον γαύρο στο τηγάνι σε ένα τέρμα αδιάφορο ματς με μια ακόμη τέρμα χάλια εμφάνιση.

Κανένα συναίσθημα...απλά να τελειώνει και η φετινή σεζόν. 

Σχόλια