Ο Παναθηναϊκός μπήκε εξαρχής σαν κομπάρσος στα play off και στα σε αυτό το πλαίσιο κινήθηκε εν τέλει και σήμερα στην Νέα Φιλαδέλφεια. Βρέθηκε να προηγείται στο σκορ με γκολ του Τέττεη αλλά στο 93' δέχθηκε την ήττα από την Άεκ, που την έστεψε πρωταθλήτρια.
Κανένα συναίσθημα σε μια αποτυχημένη σεζόν που περιμένουμε να τελειώσει πως και πως.
ΥΓ: Έχουν μείνει άλλα δύο ματς κόντρα σε δύο ομάδες που διεκδικούν μεταξύ τους το Champions League. Μην λερώσετε -κι άλλο- την ιστορία μας...

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου