Kαμίνη... το γήπεδο θα μείνει!


"Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση άδειας λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων, ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, στην περιοχή ανάπλασης ΙΙ(Βοτανικός) είναι η ολοκλήρωση της κατεδάφισης των υφιστάμενων αθλητικών εγκαταστάσεων στην περιοχή ανάπλασης Ι(Λεωφόρος Αλεξάνδρας)"


Σχόλια

  1. για δημαρχος ή για μοντελο κατεβαινει?


    ΜΟΝΟ ΠΑΝΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ρε συ Νίκο , η ΠΑΕ μας έφερε στη Λεωφόρο. Αν η ΠΑΕ δεν ήθελε τη Λεωφόρο , ακόμη στο ΟΑΚΑ θα παίζαμε. Μας έφερε κάνοντας τροποποίηση στο νόμο της Μπιρμπίλη περί Διπλής Ανάπλασης και την απαγόρευση κατεδάφισης για 5 χρόνια. Ο Ερασιτέχνης βοηθά τα μάλλα στο θέμα της Λεωφόρου. Για τους Βαρδ συμφωνώ , γιαυτό δεν σηκώνει καμία αντίρρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΜΟΥ ΜΗΤΣΑΡΑ13/3/14 2:39 μ.μ.

    AKOYΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΝΚΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΟ1 ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκο , ο Αλαφούζος δεν είναι χαζός. Ηρθε στη Λεωφόρο για οικονομικούς λόγους. Αλλιώς θα κάθονταν και στο ΟΑΚΑ. Φέτος δε, σύμφωνα με πληροφορίες που ξέρω , το ενοίκιο στο ΟΑΚΑ θα πήγαινε κάτω από τα 500 χιλιάρικα.


    Εντάξει , ούτε ήξερε κανέναν στον Παναθηναικό. Όμως αγάπησε την ομάδα και τον Ερασιτέχνη και είδε ότι η από κοινού συνύπαρξη , θα δώσει πολύ θετικά αποτελέσματα. Ο Παναθηναικός δεν έχει σχέση με τον ΣΚΑΙ , το έχω ξαναγράψει το ένα είναι ανεξάρτητο του άλλο.


    Παρόλα αυτά θεωρώ ότι σε επίπεδο πολιτικής , πρέπει να παρουσιάζει την υποψηφιότητα Καμίνη. Αλλιώς ο σταθμός γίνεται οπαδικός μιας και θα υποστηρίζει συμφέροντα της ομάδας μας , πράγμα που μπορεί να μας αρέσει , αλλά δεν είναι σωστό. Ο ΣΚΑΙ έχει τηλεθεατές από όλα τα κόμματα και όλες τις ομάδες. Αν τους χάσει προφανώς θα χάσει μέρος της αντικειμενικότητας και της ακροαματιικότητας που ως στιγμής έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό είναι που υποστηρίζει συμφέροντα του Παναθηναικού , οπως και οι Σακελλαρίδης , Κακλαμάνης.


    Ας βάλουμε όλες αυτές τις απόψεις στο καλάθι των θετικών απόψεων για το γήπεδο μας , άσχετα αν μας αρέσουν ή όχι , οι ίδιοι ή τα πολιτικά κόμματα που εκπροσωπούν.


    Αυτοί θα χρειαστούν στην μάχη που θα δωθεί για την Λεωφόρο. Θα γίνει μάχη , γιατί σε εκπομπή μεσημβρινή που έκαναν στο Σέντρα 103,3 οι Σόμογλου και Δημάτος , με καλεσμένο τον υφυπουργό αθλητισμού Ανδριανό , τον ρώτησαν αν πρόκειται να βγάλουν την Λεωφόρο ακατάλληλη , για να συνεισφέρει ο Παναθηναικός οικονομικά στην συντήρηση του ΟΑΚΑ. Ο υφυπουργός απέφυγε να απαντήσει και είπε ότι δεν έχει συναντηθεί ακόμη με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Αλαφούζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην τσιμπάτε από αναχώματα της πλάκας που θυμήθηκαν προεκλογικά Παναθηναϊκό και Λεωφόρο .



    Η λύση είναι μια και γνωστή ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ τελεία και παύλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το «Παναθηναϊκό Κίνημα» είναι ένα κοινωνικό κίνημα με αφετηρία τον
    Παναθηναϊκό που στηρίζεται στις τάξεις των φιλάθλων του, αλλά στοχεύει
    να αγκαλιάσει όλη την κοινωνία.
    Προερχόμαστε από όλα τα κοινωνικά
    στρώματα και όλα τα ιδεολογικά ρεύματα. Μας συνδέει η αγάπη μας για τον
    τεράστιο, ιστορικό Αθηναϊκό σύλλογο που λέγεται Παναθηναϊκός και το
    ουσιαστικό ενδιαφέρον για την πόλη που ζούμε.
    Σημαία της προσπάθειας
    μας η διάσωση του γηπέδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας που κινδυνεύει με
    αφανισμό. Και αυτό είναι κάτι που δεν θα επιτρέψουμε να γίνει. Το γήπεδο
    της Λεωφόρου δεν είναι απλά η φυσική μας έδρα. Πρόκειται για ένα
    ιστορικό σύμβολο αλλά και για μια πραγματική αθλητική κυψέλη από την
    οποία έχουν παρελάσει χιλιάδες νέοι Αθηναίοι.

    Διεκδικούμε θέση
    στο Δήμο Αθηναίων έτσι ώστε να τον μετατρέψουμε σε αρωγό, τόσο του
    Παναθηναϊκού όσο και των Αθηναίων γενικότερα, μέρος των οποίων είμαστε
    κι εμείς αντιμετωπίζοντας τα ίδια κοινωνικά , οικονομικά και
    περιβαλλοντολογικά προβλήματα. Το πρόγραμμά μας αντιμετωπίζει ευθέως όλα
    τα θέματα που απασχολούν τον σύγχρονο Αθηναίο και θα ανακοινωθεί
    σύντομα μαζί με το σύνολο των υποψηφίων του συνδυασμού μας.


    Ο Νίκος Αβραμίδης, επικεφαλής του συνδυασμού «Παναθηναϊκό Κίνημα» και
    υποψήφιος δήμαρχος για τον Δήμο Αθηναίων, είναι ένας άνθρωπος με
    προσφορά στην Αθήνα και μεγάλη εμπειρία σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης.

    Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Διετέλεσε πρωταθλητής Ελλάδος στην
    ξιφασκία. Σπούδασε στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών,
    αλλά ασχολήθηκε με το εμπόριο. Εξελέγη το 2002 πρώτος σύμβουλος στο
    πρώτο δημοτικό διαμέρισμα της Αθήνας, στο οποίο διετέλεσε πρόεδρος την
    περίοδο 2002-2006. Στις Δημοτικές Εκλογές του 2006 εξελέγη τρίτος
    δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αθήνας και υπήρξε υπεύθυνος σχολικής
    μέριμνας του Δήμου (2006-2007). Διετέλεσε Αντιδήμαρχος Αθηναίων την
    περίοδο 2007-2010.

    http://www.youtube.com/watch?v=5G_0w2v9prE&feature=youtu.be

    https://www.facebook.com/panathinaikokoinima/posts/10203274033881177?stream_ref=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1549303_752827968074690_161223076_n.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Δημήτρη πολύ σωστά όλα αυτά που έγραψες. Όλοι οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού στην Αθήνα
    οφείλουν να ψηφίσουν το ΠΑΝΚΙ γιατί είναι ο μόνος πολιτικός φορέας που αγαπά και προστατεύει την Λεωφόρο.

    Σε μια τόσο δύσκολη εποχή , που για μένα ο κίνδυνος αφανισμού του ιστορικού μας γηπέδου είναι υπαρκτός , όλοι οφείλουμε να στηρίξουμε το ΠΑΝΚΙ.

    Θέλω να εκμυστηρευτώ την αγάπη μου για την Λεωφόρο μας , γιατί πιστεύω ότι στο γήπεδο αυτό ο Παναθηναϊκός έζησε φοβερές στιγμές και νομίζω ότι στο μέλλον θα ξαναζήσει ακόμα μεγαλύτερες.

    Όλα αυτά που γράφουν κάποιοι ότι το γήπεδο είναι ερείπιο είναι ψέματα.
    Το γήπεδο είναι μεν κατασκευή της δεκαετίας του 50 , όμως ο σκελετός του είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα και έχει επισκευαστεί ως στιγμής τουλάχιστον 3 φορές. Η τελευταία ανακατασκευή ήταν η
    πλέον καλύτερη εφόσον σε πολλά σημεία έγιναν έργα αντιστήριξης των κερκίδων , έτσι ώστε το γήπεδο να είναι ασφαλές.

    Πιστεύω , ότι η μελλοντική ανακαίνιση του γηπέδου , πέραν της αύξησης των κερκίδων , οφείλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της βροχής με την τοποθέτηση των στεγάστρων σε όλες τις θύρες και την επιπλέον τοποθέτηση πλευρικών γυάλινων στηθαίων που θα κρατούν τις θέσεις ζεστές κατά την διάρκεια του χειμώνα.

    Επίσης θα πρέπει να γίνει ενεργειακή αναβάθμιση όλων των χώρων κάτωθι των κερκίδων με νέα
    παράθυρα , πόρτες και εξωτερικό σοβάτισμα – βάψιμο των εξωτερικών τοίχων του γηπέδου. Μέσα σε αυτά θα γίνει και η ανακαίνιση του ιστορικού τάφου του Ινδού , που είναι από τα ωραιότερα κλειστά γήπεδα στην Ελλάδα.

    Προσωπικά , δεν τρελαίνομαι με τις μεγάλες χωρητικότητες των γηπέδων. Αν δεν μπορεί να γίνει επαύξηση κερκίδων , είμαι ικανοποιημένος και με την παρούσα , με την παραδοχή ότι όλα τα παραπάνω θα ισχύσουν μέχρι τελευταίας γραμμής. Νομίζω ότι η τοποθέτηση στεγάστρων είναι το πλέον απαραίτητο γιατί θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την πληρότητα των θέσεων του γηπέδου.

    Όσο για το όνειρο του γηπέδου όπως το παρουσίασε το ΠΑΝΚΙ , πιστεύω ότι με την εκμετάλλευση εκτάσεων και την χρησιμοποίησή τους για την δημιουργία μικρού αθλητικού κέντρου που θέλει να κάνει ο Ερασιτέχνης , μελλοντικά θα πάρει σάρκα και οστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το χω γράψει εγώ Γιώργο από την σελίδα του Παναθηναικού Κινήματος στο facebook είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμα βγει ακαταλληλη η λεωφορος τοτε σχεδον ολες οι "γηπεδαρες" τις λιγδας πρεπει να κλεισουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. H τελευταία σου πρόταση τα "λέει" όλα. Γενικά , επειδή έχω πάει σε όλα τα μεγάλα , εκτός Αθηνών , γήπεδα της Σούπερ Λίγκας θεωρώ ότι είναι χειρότερα της Λεωφόρου. Έχω πάει σε Χαριλάου , Τούμπα και Καυτατζόγλειο. Με εξαίρεση το τελευταίο τα άλλα είναι χειρότερα της Λεωφόρου.


    Όμως το κράτος του ΟΣΦΠ , όπως βλέπεις δεν θέτει ίσους όρους προς όλους. Και κάτι ακόμη που δεν το θέλουν. Να μείνει το ΟΑΚΑ χωρίς ένοικο. Ποιός θα πληρώνει τη συντήρηση , όχι μόνο του σταδίου αλλά και των υπόλοιπων εγκαταστάσεων που υπάρχουν εντός του αθλητικού κέντρου;


    Φτιάξανε μεγαλοπρεπείς αθλητικές εγκαταστάσεις , θέλοντας να μεταφέρουν την Αθήνα στα βόρεια προάστεια , αλλά η κρίση και συνάμα η υπερβολή τους έφεραν σε οικονομικό αδιέξοδο.


    Αυτό φοβάμαι για την Λεωφόρο , επειδή το ΟΑΚΑ θέλει πολύ φαί , βάλουν την ΠΑΕ Παναθηναικός να το συντηρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παρασκηνιακά η ΠΑΕ φαίνεται να είναι ανύπαρκτη αλλά δε νομίζω να ανακαινισουμε τη λεωφόρο και να μη καταφέρει να μας κρατήσει εκεί. Θέλω να ελπίζω δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ , παρασκηνιακά η ΠΑΕ είναι ανύπαρκτη , αλλά για να κινηθείς στο χώρο αυτό χρειάζεσαι λεφτά και πείρα. Ο Αλαφούζος να πετάξει λεφτά σε παραγοντίσκους του χώρου το βλέπω απίθανο , πείρα από μπάλα δεν έχει. Όμως είναι έξυπνος , θα βρεί τον τρόπο σιγά-σιγά να κινηθεί και στο παρασκήνιο. Όντως , αν γίνει ανακαίνιση με κόστος πάνω απο 5 εκατομμύρια ευρώ , θεωρώ απίθανη σχετική μετακίνησή μας απο Λεωφόρο , αν και ο Τζίγγερ το 2001 έκανε ανακαίνιση ύψους 7 εκατομμυρίων ευρώ και το 2005 παίζαμε στο ΟΑΚΑ , δηλαδή 4 χρόνια μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε ΡΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ Κ.......ΕΣ!!
    ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΤΕ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ Κ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΓΛΕΙΨΕΤΕ ΚΑΝΑ ΚΟΚΑΛΟ....ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ.
    Ο ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝ.ΚΙΝΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To ανανεωμένο σαιτ του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ .
    Διαδώστε το ΠΑΝΤΟΥ σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .
    Press θα ήταν όμορφο να μπει στην δεξιά στήλη του λινκ της σελίδας για να το βλέπει πολύς κόσμος .
    http://pan-ki.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε παιδιά από το γνωστό σε πολλά θέματα βοθροσάιτ βγήκε αυτό: http://glory-days.gr/index.php/2012-10-01-16-46-07/3851-aionia-pistoi-pseftes-tou-katastyrofea . Όπως το δίαβασα το ΠΔ με τον όρο "αθλητικές εγκαταστάσεις στον Βοτανικό" εννοεί και το γήπεδο ποδοσφαίρου. Αν ήθελε να το εξαιρέσει θα το έκανε όπως στο εδάφιο β' όπου ο ιδιοκτήτης της έκτασης του τομέα β του Βοτανικού θα πρέπει να βγάλει οικοδομικές άδειες για το εμπορικό και για τις εγκαταστάσεις του ερασιτέχνη εκτός όμως του γηπέδου διότι οικοδομική άδεια υπάρχει (έτσι τουλάχιστον λέει το βοθροσάιτ) ή και ακόμα αν αυτή θα πρέπει να ξαναβγεί αυτό θα πρέπει να το κάνει ο δήμος σε συνεργασία μα τον μισθωτή του γηπέδου. Η κατεδάφηση της Λεωφόρου μας που αναφέρεται στο εδάφιο στ' θα γίνει με την ολοκλήρωση των "αθλητικών εγκαταστάσεων" του Βοτανικού. Δεν λέει ότι θα γίνει κατεδάφιση της Λεωφόρου με την ολοκλήρωση των "αθλητικών εγκαταστάσεων" του Βοτανικού πλην του ποδοσφαιρικού γηπέδου όπως λέει στο εδάφιο β'. Όπου δηλαδή από τον όρο "αθλητικές εγκαταστάσεις" πρέπει να εξαιρεθεί το ποδοσφαιρικό γήπεδο, το Π.Δ. το κάνει. Αφού λοιπόν στο εδάφιο στ' δεν το εξαιρεί πώς λοιπόν μπορεί να πέσει η Λεωφόρος αν δεν χτιστεί γήπεδο στον Βοτανικό? Οπότε αν δεν χτιστεί γήπεδο ποδοσφαίρου στον Βοτανικό η Λεωφόρος δεν "πέφτει". Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Προσοχή: Τα παραπάνω τα αναφέρω σχετικά με τον αν η Λεωφόρος κινδινεύει να πέσει χωρίς να έχει γίνει το ποδοσφαιρικό γήπεδο στον Βοτανικό. Φυσικά και δεν θέλω πλέον τον Βοτανικό αλλά γήπεδο στην Λεωφόρο και ούτε πάω να δικαιολογήσω τον καμίνη που έθεσε ο ιερόσυλος θέμα κυριότητας της Λεωφόρου. Αλλά άλλο αυτά και άλλο να μας λένε πως η Λεωφόρος θα πέσει ακόμα και αν δεν χτιστεί γήπεδο στον Βοτανικό. Έχει πάει η ψυχή μας στην κούλουρη τόσο καιρό σχετικά με την Λεωφόρο και μάλλον άδικα. Ντροπή σε όσους μας παραμυθιάζουν ή μας λένε μισές αλήθειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενημέρωση των Ελλήνων εκλογέων κατοίκων εξωτερικού για τις Ευρωεκλογές

    Το Παναθηναϊκό Κίνημα υπενθυμίζει στους
    Έλληνες πολίτες που κατοικούν σε κάποιο κράτος μέλος της Ε.Ε ή κατά την
    ημέρα διεξαγωγής των ευρωεκλογών θα βρίσκονται σε κάποια από τις 27
    λοιπές χώρες της Ένωσης, ότι για να ασκήσουν το εκλογικό τους
    δικαίωμα έχουν προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δηλώσεών τους
    στην οικεία πρεσβευτική ή προξενική αρχή μέχρι 28 Μαρτίου 2014. Πιο
    συγκεκριμένα και για οτιδήποτε άλλο αφορά τη συγκεκριμένη κατηγορία
    πολιτών, διαβάστε τις αναλυτικές οδηγίες από το Υπουργείο Εσωτερικών
    στον παρακάτω σύνδεσμο.http://www.ypes.gr/el/Elections/ElectionsEuropeanParliament/ElectionsforEuropeanParliament/InterstGreeksAbroad/

    http://pan-ki.gr/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%AF/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μεσημέρι στον Sentra 103, 3 ο Γ.Γ του «Παναθηναϊκού
    Κινήματος», Νίκος Αβραμίδης. «Από το 23006 μέχρι σήμερα έχουν βγει
    νόμοι, που αλλάζουν μόνιμα το σκηνικό. Και η ψήφιση του προεδρικού
    διατάγματος, που έγινε τον περασμένο Μάιο, επαναφέρει όλες τις
    καταργηθείσες διατάξεις του νόμου Μπιρμπίλη, όπου αν αύριο το πρωί
    δοθούν στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό αθλητικές εγκαταστάσεις, που σημαίνει
    μία πισίνα και ένα μικρό κλειστό, αύριο, λοιπόν, γκρεμίζεται η Λεωφόρος
    Αλεξάνδρας. Αυτό ισχύει σήμερα».

    Διάβασε περισσότερα στο: To άρθρο 4 «γκρεμίζει» την Λεωφόρο!(pic) | gazzetta.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε πανοσκορ1322


    Το να ομιλείς γενικά και αυθαίρετα για αθλητικές εγκαταστάσεις και να κάνεις εξαίρεση στον νόμο _ εξαίρεση η οποία συνίσταται στην έκδοση επιπλέον άδειας για το νέο γήπεδο του Βοτανικού_ , προδιαθέτει ότι μετά την αποπεράτωσή τους , θα γίνει η κατεδάφιση της Λεωφόρου. Η κατάσταση είναι σοβαρή και ο νόμος έχει παραθυράκι.


    Κοίταξε τι τους έγραψα:


    "Προφανώς και ισχύει η κατεδάφιση της Λεωφόρου , χωρίς την προυπόθεση κατασκευής νέου γηπέδου στον Βοτανικό.

    Το εδάφιο στ' θα έπρεπε ρητώς να το αναφέρει , με την εξής λογική: Μετά την αποπεράτωση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων του Τομέα Α της περιοχής ανάπλασης ΙΙ _ συμπεριλαμβανομένου και του νέου γηπέδου_ , πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη του δήμου Αθηναίων η κατεδάφιση των αθλητικών εγκαταστάσεων στην περιοχή ανάπλασης ΙΙ .....

    Η αναφορά του νόμου στο εδάφιο στ' περί , "συμπερίληψης και του νέου γηπέδου" είναι υποχρεωτική και ρητή , βάση λογικής , εφόσον στο εδάφιο β' ο νόμος κάνει αναφορά σε όλες τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Τομέα Α , πλην του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου , που βάσει του Π.Δ. χρειάζεται έκδοση νέας άδειας.

    Εφόσον στο εδάφιο β΄ έχουμε εξαίρεση , τότε θα πρέπει να υπάρχει ρητή δεσμευση άρσης της εξαίρεσης στο εδάφιο στ'."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντως καλό είναι να ξέρει ο καθένας τι ομάδα είναι ο δήμαρχος του


    Σπηλιωτόπουλος = Παναθηναϊκός
    Κακλαμάνης = Ολυμπιακός
    Καμίνης = Πανιώνιος
    Αβραμίδης = Εννοείται Παναθηναϊκός
    Κασιδιάρης = Παναθηναϊκός
    Βαλλιανάτος = Ολυμπιακός


    Οι υπόλοιποι δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εντομεταξύ οι gayροι είναι πολύ τυχεροί που έχουν για δήμαρχο τον Μιχαλολιάκο. Μπορεί να είναι Παναθηναϊκός, αλλά τους έκανε ανθρώπους από ζώα. Τη δουλειά που έχει κάνει ο Μιχαλολιάκος για τον Πειραιά, δε την έχουν κάνει οι τελευταίοι 5 δήμαρχοι μαζί (Αγραπίδης, Φασούλας κτλ) και αντί να του που ένα μπράβο, τον αποδοκίμαζαν στο "μνημόσυνο" για τα θύματα της 7...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το Π.Δ. στον όρο "Αθλητικές εγκαταστάσεις" τα περιλαμβάνει ΟΛΑ .
    Και τα δύο κτίρια των εγαταστάσεων του ερασιτέχνη και το ποδοσφαιρικό γήπεδο !
    Στο επίμαχο εδάφιο β΄ ξεχωρίζει το ποδοσφαιρικό γήπεδο από τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις , διότι αυτές τις αναλαμβάνει ο ιδιοκτήτης της έκτασης του Τομέα Β΄ ( δηλαδή όποιος έχει στην κατοχή του το λεγόμενο εμπορικό του Βωβού !). Με ποιο τρόπο ρε ... ξεφτέρια έπρεπε να το γράψει ο νομοθέτης ;;; Διότι αν ήθελε να ξεχωρίζει σε όλα τα άρθρα του το γήπεδο από τις εγκαταστάσεις του ερασιτέχνη θα το είχε κάνει από την πρώτη στιγμή !!!
    Οπότε στο εδάφιο στ΄δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνει ξεχωριστή μνεία στο ποδοσφαιρικό γήπεδο !! Εκεί που υπήρχε λόγος να το κάνει ( εδάφιο β΄ ) , το έκανε !!

    ΠΑΝ - ΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υποψήφιος με τον Αρη και ο Τσικίνης!! Ολοι οι Φούστηδες στον Δήμο Αθηνών! Ελεος πια. Σε λίγο θα επιτρέπουν και τις gay παρελάσεις, Ολλανδία θα γίνουμε! Και επειδή ήταν διαιτητής και προβλέπει αγώνες είναι και ικανός για αυτοδιοίκηση; Θα τρελαθούμε πια σε αυτή τη Χώρα. Μόνο η ψηφοθηρία ενδιαφέρει όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου