Τι γράφουν τα Παναθηναϊκά sites για την ήττα απο τον Πανθρακικό


Διαβάστε τις απόψεις για την σημερινή απρόσμενη ήττα...


Πράσινα Νέα: Έτσι δεν πάει πουθενά

Leoforos: Έγκλημα και τιμωρία

Greenzone: Aστοχία ,ατυχία και Αρετόπουλος

Paonews: Όταν χάνεις τα... άχαστα

Ανεξάρτητοι Παναθηναϊκοί: Είναι όλοι για γέλια ...διοίκηση,Φερέϊρα και παίκτες!

Greenarea13: Πλήρωσε την αστοχία

Aνεξίτηλοι Παναθηναϊκοί: Πτώματα με μαύρες φανέλες


Σχόλια

  1. ΓΕΛΟΙΕ ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΕ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑ ΝΟΥΜΕΡΟ
    ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΒΥΖΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΣΑΚΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΛΟΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
    ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΑΙΤ ΥΠΟΠΙΘΗΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Panathinaikos Press , ιστολόγιο που αναρτά μετά από ήττα της ομάδας μας - καθαρή επιθετική αστοχία -
    Είναι όλοι για γέλια ...διοίκηση,Φερέϊρα και παίκτες είναι ντροπή να συγκαταλέγεται ανάμεσα σε Παναθηναικά sites . ΝΤΡΟΠΗ στο εν λόγ ψευτοΠαναθηναικό blog που στέκεται ΑΠΕΝΑΝΤΙ και όχι δίπλα στην ομάδα . Εφιάλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την αποψη του ο μωραιτοτσακoπριγκιπας μαζι με το παρεακι των αραβολαγνων να την βαλει στον λοκο του
    αιντε
    πανε φερε τον ρονι να δουμε λιγο μπαλιτσα και τον πργκιπα με το μαγικο χαλι που ερχεται
    απογειωσισ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου