Όταν δεν έχεις εναλλακτικές συμβιβάζεσαι με το λιγότερο χειρότερο;


Είναι τόσο μπερδεμένα αυτά που θέλω να γράψω για την συνέντευξη του Γιαννακόπουλου ,που αρνούμαι να βάλω τον εαυτό μου σε αυτήν την διαδικασία. Αλλά έχοντας την ίδια άποψη για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο εδώ και 4,5 χρόνια (απο την πρώτη συνέντευξη του στην ΠΡΑΣΙΝΗ) ,πραγματικά αναρωτιέμαι αν στην θέα του τίποτα ,αξίζει να αρκείσαι σε ένα σκοτάδι που δεν ξέρεις τι θα σου επιφέρει.

Στα μάτια μου ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν είναι στο ίδιο ράφι με τον Παύλο και τον Θανάση ,επειδή είναι απο την ίδια οικογένεια. Είναι κι αυτός αυθόρμητος ,αλλά με φοβίζει το στιλάκι του για τον Σύλλογο. Μακάρι να αποδειχτώ μαλάκας ,αλλά δεν μπορώ να δώσω καμία βάση κυρίως στα λεγόμενα του. Λέει πως δεν θέλει να εμπλακεί με την ΠΑΕ ,ενώ όλοι ξέρουν πως κουβαλάει το ίδιο απωθημένο με τον Παύλο. Λέει πως στηρίζει τον Αλαφούζο ,αλλά τον έχει στην λίστα με τους "δεν αγαπάμε". Λέει πως είναι αντι-ολυμπιακός αλλά χορηγίες στο τηγάνι κάνει. Και άλλα πολλά...

Sorry μάγκες ,αλλά προτιμώ να είμαι επιφυλακτικός. Έφερε την κατάσταση με την ΚΑΕ στα μέτρα του ,"είμαι ο μόνος που θα βάλω φράγκα ,άρα στηρίξτε με".

ΥΣ: Ο Δημήτρης δεν είναι Τζίγγερ. Ούτε θα δεχτεί κριτική ,ούτε μπινελίκια απο τον κόσμο...

Σχόλια

  1. 1)ti lista me ton den agapame tin evgale o den fimizete gia tin egyrotita tou triadafylopoulos o opios einai se kontra me ton dimitraki 2)gia to thema tis xorigias ston olympiako o dimitrakis to eipe allo sunesthima allo douleia den kryftike piso apo to daxtylo tou 3)to oti alloi panathinaikares isxyroteroi tou abramovic pou tha kanan ton erasitexni panathinaiko proti dynami pagosmios gia na min ksexniomaste kryftikan stin proklisi na paroun tin kae tzaba k den ypirxe endiaferomenos den fteei k se ayto o dimitrakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σόρρυ που μπαίνω στη κουβέντα σας αλλά αυτό που λες..τι είναι επιχείρημα ή εντελώς υποκειμενική .. υπόθεση ?

    Με τα αν και τα εφόσον.. δε βγαίνει άκρη
    Και εγώ σου λεω με την ίδια " λογική " οτι αν κάνανε οτι έκανε και ο Δημήτρης θα λέγανε για το πόσο γαλαντόμοι είναι και Αθανασίου Βασιλαραδες και λοιποι θα τους λιβανίζουνε για τη μεγαλοφροσύνη τους . Συν οτι στα " οπαδικά " φορουμ και στα γνωστά δικά τους site θα γινοντουσαν καθημερινα αγιογραφίες .. , οι ιδιοι που τώρα βρίζουνε τον Δημητρη για τη προσπαθεία του.

    Να μιλησουμε με δεδομένα λοιπόν οι Γιαννακόπουλοι επι τουλάχιστον 1 . 1,5 χρόνο ψάχνανε για κάποιον που θα ενδιαφερόταν για την ομάδα και δε βρέθηκε ΚΑΝΕΙΣ ._ Αυτό είναι το δεδομενο τώρα τα άλλα που λες εσύ και λέω εγώ είναι κατα το δοκουν ..και να χαμε να λέμε

    Επιπλεον και τι αν τους έκραζε η ΠΡΑΣΙΝΗ τι ? Θα βάζανε τα κλάμματα .. ?
    Ελα τώρα.. είναι πολύ αφελής όποιος πιστεύει οτι φύγανε από την ΠΑΕ όπως φύγανε, επειδή τους έκραζε η ΠΡΑΣΙΝΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσωπική μου εκτίμηση είναι και φαντάζομαι δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα ,αν αναλάμβανε κάποιος απο τους 2 την ΚΑΕ.
    Να την αναλάβουν για να βρουν κάποιοι αφορμή για να τους ξεφτιλίζουν περισσότερο ,ενώ βάζουν φράγκα ,ε δεν είναι τόσο μαλάκες. Εδώ στην μπάλα σε 2 χρόνια και οι 2 τους βάλανε σχεδόν 40 μύρια και τους λέγανε αφράγκοβιτς και δώσε και πάρε. Φαίνεται δίνανε πολλοί τόσα ποσά και τους είχανε στην καραντίνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεχόντουσαν οι συγκεκριμένοι δύο να πάρουν την ΚΑΕ ,ξέρεις τι θα τραβούσαν; Θα έπρεπε να κρατήσουν Ζοτς και Ιτούδη ,όλους τους παίκτες πρώτης γραμμής ,να κάνουν σούπερ μεταγραφές και απο το πρώτο ματς να νικάει η ομάδα με διαφορές. Αλλιώς θα έπεφτε κρααα απο την ΠΡΑΣΙΝΗ κτλ.


    Εκτός ότι δεν θα βάζανε λεφτά κάθε χρόνο και να χάνουν πάνω απο 10 μύρια ,θα ήταν και μαζόχες για να τους κράζουν απο την πρώτη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου