Δημήτρη, Παναθηναϊκός δεν είναι μόνο το μπάσκετ και Παναθηναϊκοί δεν είμαστε μόνο εκεί που έχουμε και την ιδιοκτησία...


Ένα πρώτο σχόλιο για την συνέντευξη του:


Εκεί που άκουγα ενδιαφέροντα πράγματα ,ξεκίνησε τα περί εκτιμήσεων στο πρόσωπο του Μαρινάκη ,παρουσιών-απουσιών στο γήπεδο και μη ενεργοποίηση του στην Παναθηναϊκή Συμμαχία.

Χωρίς να του καταλογίζω κάτι για το μπάσκετ (αν και το ποτήρι για πολλούς έσπασε στα αποδυτήρια μετά το ματς με το Μαρούσι και το ντου του) ,δεν μπορώ να ακούω δηλώσεις εκτίμησης του Γιαννακόπουλου προς το πρόσωπο αυτού που έχει καταστρέψει τα πάντα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Και να λέει πως έχει ρίξει χρήματα.. Τον Πατέρα δεν κατηγορούσες πως είναι κολλητός του; Εσύ τώρα που τον έχεις στους "Αγαπάμε";

Σχετικά με το ότι έχει να πατήσει στην μπάλα χρόνια και πατούσε στα εντός και εκτός απο την εποχή Σαραβάκου ,πως μπορώ να το κατανοήσω; Δε γίνεται να δηλώνεις Παναθηναϊκός και να μην πατάς στο γήπεδο. Είναι πάλι το ίδιο με αυτό που κατηγορεί τον Πατέρα και που δεν πατάει εδώ και 2 χρόνια.

Τέλος ,πάλι τον Πατέρα κατηγορούσε που έβαλε μόλις 10.000€ αλλά αυτός δεν έχει μπει καν. Θα μου πεις ,αυτός σπρώχνει εκατομμύρια στο μπάσκετ ,αλλά και πάλι. Αν δεν στηρίξουν αυτοί που τα χουν ,πως περιμένουν ο απλός κόσμος να ρίξει τα χοντρά πακέτα;

Η συνέντευξη ήταν όντως ενδιαφέρουσα και θα σχολιαστεί και μετά...

Σχόλια