OΑΣΗ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΟ! ΠΑΜΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΕΤΟΣ !!
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΛΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ.
ΧΤΥΠΑΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ...ΤΟ ΟΑΚΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου