ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ-ΕΚΠΛΗΞΗ!



Ακρως καλοκαιρινο και χαλαρο απογευματακι, η χθεσινα ηττα σοκ και αποκλεισμος απο τα πλειφ οφ της μεγαλυτερης διασυλλογικης διοργανωσης δεν με εχει πειραξει σχεδον καθολου, σε σχεση με αλλες χρονιες και αλλα αποτελεσματα οπου η απογοητευση στο προσωπο μου ηταν κατι παραπανω απο εμφανης.

Τι αλλαξε το φετινο καλοκαιρι και δεν
κατεβασα τη μουρακλα κατω μετα το χθεσινο αποτελεσμα ειναι το γεγονος οτι επαψα να διαβαζω εφημεριδες, επαψα να διαβαζω το αρθρο του καθε δηθεν δημοσιογραφου παναθηναικου που τα παρουσιαζε παντα οπως τον βολευε και διχως ιχνος αντικειμενικοτητας.

Δεν παω στο γηπεδο και ουτε ποτε θα παω για το Σισσε το Λετο το Ζιλμπερτο θα συνεχισω να πηγαινω για το πρασινο τριφυλλι για την παναθηναικη ιδεα γιατι αυτο ειναι το μονο που δεν φευγει και ουτε πωλειται, ουτε αγοραζεται αλλα και ουτε εχει σκαμπανεβασματα στην αποδοση του.

Το μονο που θελω να δω στον Παναθηναικο (και λογικα ολοι οι πρασινοι φιλαθλοι θελουμε να δουμε) ειναι να ξερω με τι πορευομαστε με διοικηση η χωρις, με λεφτα η χωρις και στο κατω κατω της γραφης ας παρει καποιος την ομαδα και να μας πει εξαρχης εγω παιδια θα βαλω λεφτα η εγω παιδια δεν εχω λεφτα δεν μπορω να βαλω, θα προσπαθησωνα διαχειριστω οικονομικα την ομαδα.
Δεν γινεται πριν 2 χρονια να δινουμε 2 εκατομμυρια για τον αγνωστο Μελισση, περυσι να ανανεωνουμετο συμβολαιου του Βυντρα για 800 χιλιαρικα το χρονο (την ωρα που η Αεκ φερνει ενα ονομα οπως ο γκουντιοσεν με 650 χιλιαρικα το χρονο) και ξαφνικα φετος το ταμειο να ειμαι μειον και να μην ξερουμε αν διοικει ο ταδε η ο αλλος, αν τα λεφτα τα παιρνει αυτος η εκεινος.

Υστερογραφο1: Το να κραζουμε τους παικτες δεν οδηγει σε τιποτα, ισα ισα τους ριχνουμε την ψυχολογια, οι παικτες αυτοι ειναι και αυτα μπορουν δεν θα αλλαξουν ξαφνικα με μια προετοιμασια.
Υστερογραφο2: Ουτε να αρχιζουμε να κραζουμε τον Φερειρα και αχρηστο να τον ανεβαζουμε αχρηστο να τον κατεβαζουμε οπως για παραδειγμα ειδα στο εξωφυλλο της sportday δεν γινετε και αυτος να ειναι αχρηστος.

Καλο καλοκαιρι σε ολους.
Βασιλης.

Σχόλια