- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΜΥPANATHINAIKOS.WORDPRESS.COM
...
...
Απο ότι φαίνεται η λύση τύπου Ομπράντοβιτς,ήταν,είναι και θα είναι,έννοια άγνωστη στην ποδοσφαιρική διοίκηση.
Η δικαιολογία του κόστους είναι αστεία,την ίδια στιγμή που δαπανώνται εξωφρενικά ποσά εκεί που δεν πιάνουν τόπο.
Το αθάνατο ”Ελληνικό” ποδοσφαιρικό μοντέλο διοίκησης είναι αυτό που φταίει.
Να μήν κλέβει ο προπονητής την δόξα των διοικούντων δηλαδή.
Όλοι ξέρουμε ποιος είναι πρόεδρος σε ποια ομάδα της S.L.
Ξέρουμε τα ονόματα έστω και των μισών προπονητών από τις ομάδες αυτές???
Η δικαιολογία του κόστους είναι αστεία,την ίδια στιγμή που δαπανώνται εξωφρενικά ποσά εκεί που δεν πιάνουν τόπο.
Το αθάνατο ”Ελληνικό” ποδοσφαιρικό μοντέλο διοίκησης είναι αυτό που φταίει.
Να μήν κλέβει ο προπονητής την δόξα των διοικούντων δηλαδή.
Όλοι ξέρουμε ποιος είναι πρόεδρος σε ποια ομάδα της S.L.
Ξέρουμε τα ονόματα έστω και των μισών προπονητών από τις ομάδες αυτές???
Oι νοοτροπίες δύσκολα αλλάζουν και ειδικά στην δική μας χώρα.
Ψάχνουμε ταβάνι στον μισθό προπονητή-αρχιτέκτονα,την ίδια στιγμή που οι μισθοί τεμπέληδων,γερόντων,μετρίων και ρουφιάνων στην ομάδα,είναι υπέρ του δέοντος ψηλοτάβανοι.
Ελληνικό δημοσιο ένα πράγμα…Κάθε Ελληνική ομάδα πρέπει να έχει 2 χαμηλόμισθους μαλ@κες που να τρέχουν για τους υπόλοιπους 9 ακριβοπληρωμένους τεμπέληδες.
Να μην πώ για τους τεχνικούς διευθυντές και τα κατορθώματα τους…
Ψάχνουμε ταβάνι στον μισθό προπονητή-αρχιτέκτονα,την ίδια στιγμή που οι μισθοί τεμπέληδων,γερόντων,μετρίων και ρουφιάνων στην ομάδα,είναι υπέρ του δέοντος ψηλοτάβανοι.
Ελληνικό δημοσιο ένα πράγμα…Κάθε Ελληνική ομάδα πρέπει να έχει 2 χαμηλόμισθους μαλ@κες που να τρέχουν για τους υπόλοιπους 9 ακριβοπληρωμένους τεμπέληδες.
Να μην πώ για τους τεχνικούς διευθυντές και τα κατορθώματα τους…
Δεν βγάζω απογοήτευση.Απλά μια πικρία…
Έλπιζα ο νέος προπονητής να μήν έχει συμβόλαιο 6 μήνες+1 χρόνο.
Ποιό πλάνο είναι αυτό που θα πάρει σάρκα και οστά σε 180 ημέρες,και αν αποδώσει το ανανεώνουμε για άλλες 365 μέρες?
Το γνωστό πλάνο.
Πήρες πρωτάθλημα? Mας έφερες τα λεφτά του C.L? Πέτυχες.Μέχρι να ξαναπάρεις το επόμενο πρωτάθλημα…
Έλπιζα ο νέος προπονητής να μήν έχει συμβόλαιο 6 μήνες+1 χρόνο.
Ποιό πλάνο είναι αυτό που θα πάρει σάρκα και οστά σε 180 ημέρες,και αν αποδώσει το ανανεώνουμε για άλλες 365 μέρες?
Το γνωστό πλάνο.
Πήρες πρωτάθλημα? Mας έφερες τα λεφτά του C.L? Πέτυχες.Μέχρι να ξαναπάρεις το επόμενο πρωτάθλημα…
Όπως και νά’χει,θα στηρίξουμε τον Φερέιρα.
Μπορεί και να είναι αυτός ο άνθρωπος που θα μας συμμαζέψει…….Πείρα έχει.
Ας φερθούμε όμορφα.Ας τον σεβαστούμε και ας τον αφησουμε να δουλέψει.
Να μήν βγάλουμε πάνω του το άχτι μας για τα χαμένα χρόνια,και προπαντός να μην του φορτώσουμε τα λάθη του Ν.Ν.
Ούτως ή άλλος και ο Φερέιρα να φύγει,στην καλύτερη των περιπτώσεων πάλι παρόμοιον του Φερέιρα θα πάρουμε(και δόξω το θεώ να λέμε)
Θέληση για ποδοσφαιρκό Ομπράντοβιτς,δεν υπάρχει δυστυχώς.
Μπορεί και να είναι αυτός ο άνθρωπος που θα μας συμμαζέψει…….Πείρα έχει.
Ας φερθούμε όμορφα.Ας τον σεβαστούμε και ας τον αφησουμε να δουλέψει.
Να μήν βγάλουμε πάνω του το άχτι μας για τα χαμένα χρόνια,και προπαντός να μην του φορτώσουμε τα λάθη του Ν.Ν.
Ούτως ή άλλος και ο Φερέιρα να φύγει,στην καλύτερη των περιπτώσεων πάλι παρόμοιον του Φερέιρα θα πάρουμε(και δόξω το θεώ να λέμε)
Θέληση για ποδοσφαιρκό Ομπράντοβιτς,δεν υπάρχει δυστυχώς.
Μπορεί εγώ να είμαι βλάκας ή ονειροπόλος,που ονειρεύομαι να δώ κάποτε έναν π.χ Αντσελότι ή Λίπι στον πράσινο πάγκο.
Δεν εισαι βλακας παλικαρι αλλα οι μετοχοι της ομαδας με τα λογια τους μας εχουν κανει να κανουμε σκεψεις για τετοια πραγματα για μεγαλους προπονητες για ωραιο ποδοσφαιρο και γηπεδα. Αλλα προς το παρον παλι για καποιον για 180 μερες μας βλεπω. Βασιλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήegw exw diaforetikh apopsh...pistevw pws nai,eisai vlakas
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ σε μερικά πράγματα που λες αλλά για να φέρεις τον Λίπι είναι σαν να ψάχνεις επιθετικό και να λες θέλω ή Βίγια ή Χιγουαιν... Απλά δεν γίνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μπασκετ είναι άλλο και το επίπεδο του συλλόγου και το επίπεδο του αθλήματος γενικά στην Ελλάδα.
Γιαννης