Προσωπικά ζω για κάτι τέτοιες στιγμές. Είμαι ειλικρινά χαρούμενος που τέτοιοι άνθρωποι δουλεύουν και δίνουν καθημερινά το μάξιμουμ για τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!!!
ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΖΑΖΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!!
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!
Apisteutoi emfanisei shmera parolo oti vrethikame piso sto score me 0-2 eimastan konta sto thauma den phrazei omws gia mas einai NIKHTES....PSYXARES MAGKES...SAS EUXARISTOUME...
ΑπάντησηΔιαγραφήTin epomenh fora prepei na gemisoume to gipedo..mono k mono gia kapoious pou pleon menoun kai agonizodai gia tin fanela... gia to trifulli stin kardia..!!
ΑπάντησηΔιαγραφή