Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος
Tάδε έφη ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ!
http://panathinaikos-press.blogspot.com/2010/11/blog-post_2188.html
Γιάτσεκ Γκμοχ
Απλά ,ωραία και Παναθηναϊκά. Και μακάρι να δούμε την ομάδα με νέο αέρα το Σάββατο ,υπό τις οδηγίες του Γκμοχ.
Τι δήλωσε στους πολωνικούς Times
Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος» δήλωσε ο Γιάτσεκ Γκμοχ σε άλλη μια συνέντευξη που έδωσε σε πολωνικό μέσο.
«Κι αν είμαι πάνω από 70; Επιτέλους βρήκα μια δουλειά που με εξιτάρει!»ήταν η απάντηση του «σαγόνια» σε όσους εστιάζουν στην ηλικία του. Ο Πολωνός τεχνικός τις τελευταίες ώρες είναι περιζήτητος από τα πολωνικά ΜΜΕ και στη συνέντευξη που έδωσε στους πολωνικούς «Times» δήλωσε έτοιμος να «οδηγήσει» τον Πανθηναϊκό.
«Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό όριο που θα καθοδηγώ τον Παναθηναϊκό. Θέλουν βοήθεια, είμαι διαθέσιμος. Θα κάνω τα πάντα για να αρχίσει η ομάδα να παίζει στο επίπεδο που περιμένει ο κόσμος, οι ιδιοκτήτες και οι ίδιοι οι παίκτες», δήλωσε ο Πολωνός σε ιστοσελίδα της πατρίδας του και αρνήθηκε να σχολιάσει την απομάκρυνση του Νιόπλια: «Γενικά, εμείς οι προπονητές αλλάζουμε όταν δεν υπάρχουν τα αποτελέσματα».
Ο Γκμοχ θα ντεμπουτάρει κόντρα στην Μπαρτσελόνα, αλλά η φήμη που έχουν χτίσει οι Καταλανοί δεν τον τρομάζει. «Θυμάμαι ακόμη τις μέρες που η Ευρώπη μιλούσε για μένα. Μπορεί να έχουν περάσει τα χρόνια, αλλά δεν μου λείπει η ενέργεια να παλέψω ως προπονητής», είπε».
«Αντιλαμβάνομαι ότι παίζουμε με την καλύτερη ομάδα του κόσμου, αλλά δεν με τρομάζει. Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος» τόνισε, την ώρα που οι συμπατριώτες του γράφουν στα ρεπορτάζ τους πως μπορεί επίσημα να είναι μόνο υπηρεσιακός, αλλά μια πιθανή νίκη κόντρα στην Μπαρτσελόνα «θα ενίσχυε τις πιθανότητες να κρατήσει τη δουλειά»
Tάδε έφη ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ!
http://panathinaikos-press.blogspot.com/2010/11/blog-post_2188.html
Γιάτσεκ Γκμοχ
Απλά ,ωραία και Παναθηναϊκά. Και μακάρι να δούμε την ομάδα με νέο αέρα το Σάββατο ,υπό τις οδηγίες του Γκμοχ.
Τι δήλωσε στους πολωνικούς Times
Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος» δήλωσε ο Γιάτσεκ Γκμοχ σε άλλη μια συνέντευξη που έδωσε σε πολωνικό μέσο.
«Κι αν είμαι πάνω από 70; Επιτέλους βρήκα μια δουλειά που με εξιτάρει!»ήταν η απάντηση του «σαγόνια» σε όσους εστιάζουν στην ηλικία του. Ο Πολωνός τεχνικός τις τελευταίες ώρες είναι περιζήτητος από τα πολωνικά ΜΜΕ και στη συνέντευξη που έδωσε στους πολωνικούς «Times» δήλωσε έτοιμος να «οδηγήσει» τον Πανθηναϊκό.
«Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό όριο που θα καθοδηγώ τον Παναθηναϊκό. Θέλουν βοήθεια, είμαι διαθέσιμος. Θα κάνω τα πάντα για να αρχίσει η ομάδα να παίζει στο επίπεδο που περιμένει ο κόσμος, οι ιδιοκτήτες και οι ίδιοι οι παίκτες», δήλωσε ο Πολωνός σε ιστοσελίδα της πατρίδας του και αρνήθηκε να σχολιάσει την απομάκρυνση του Νιόπλια: «Γενικά, εμείς οι προπονητές αλλάζουμε όταν δεν υπάρχουν τα αποτελέσματα».
Ο Γκμοχ θα ντεμπουτάρει κόντρα στην Μπαρτσελόνα, αλλά η φήμη που έχουν χτίσει οι Καταλανοί δεν τον τρομάζει. «Θυμάμαι ακόμη τις μέρες που η Ευρώπη μιλούσε για μένα. Μπορεί να έχουν περάσει τα χρόνια, αλλά δεν μου λείπει η ενέργεια να παλέψω ως προπονητής», είπε».
«Αντιλαμβάνομαι ότι παίζουμε με την καλύτερη ομάδα του κόσμου, αλλά δεν με τρομάζει. Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος» τόνισε, την ώρα που οι συμπατριώτες του γράφουν στα ρεπορτάζ τους πως μπορεί επίσημα να είναι μόνο υπηρεσιακός, αλλά μια πιθανή νίκη κόντρα στην Μπαρτσελόνα «θα ενίσχυε τις πιθανότητες να κρατήσει τη δουλειά»
ΜΑΓΚΑΣ ΑΠΛΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφή«Κι αν είμαι πάνω από 70; Επιτέλους βρήκα μια δουλειά που με εξιτάρει!»ήταν η απάντηση του..
ΑπάντησηΔιαγραφή«Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό όριο που θα καθοδηγώ τον Παναθηναϊκό»
Aderfia kati mou leei oti tha meinei os to telos tou protathlimatos..amfiballo an antoniou ke freitas ontos psaxnoun neo proponiti!