ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΩΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!!!

"Είμαι περήφανος που παίζω σε αυτή την ομάδα με αυτόν τον προπονητή και αυτούς τους συμπαίκτες".
Τάδε έφη...


Ηλίας Λάππας.

Επιλέξαμε το συγκεκριμένο κομμάτι των δηλώσεων αυτού του συγκεκριμένου παίκτη καθόλου τυχαία. Ο Λάππας μπορεί να θεωρηθεί ένας από τους στυλοβάτες αυτής της ομάδας αφου είναι χρόνια ΠΙΣΤΟΣ και παραμένει ακόμα και σήμερα στο ρόστερ της ομάδας.

Σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος ακραίος στον κόσμο. Αλλά όσο έχουμε παίκτες σαν κι αυτόν θα πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι. Χρόνια πιστός, άφραγκος και αυτός με τις μαλακισμένες καταστάσεις που επικρατούν στον ερασιτέχνη κι όμως βγήκε σήμερα και δήλωσε ό,τι είναι περήφανος που αγωνίζεται στον Παναθηναικό με τους συγκεκριμένους παίκτες και τεχνικό τιμ.

Και εγώ έχω να πω μόνο ένα πράγμα.
ΜΑΓΚΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΙ!!!

Υ.Γ.: Άμα σταματήσουνε να πληρώνουν τον Γκοβού, λέτε να βγάλει στο γήπεδο την ίδια καρδιά που έβγαλαν οι βολλευμπολίστες μας σήμερα;

Σχόλια