Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ,για φωτογραφήσεις καλός ήσουνα .Έκανες και εσύ το κομμάτι σου ,βγήκες απο την σκουριά στην επιφάνεια για 3 μήνες ,θυμήθηκαν ότι υπάρχεις και τελείωσες την θητεία σου ,όπως την άρχισες ...ως άσχετος και καραγκιόζης.
Οι φίλαθλοι του συν....εεεε Παναθηναϊκού θα σε θυμούνται για πάντα!
.jpg)
.jpg)

.jpg)

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου