ΤΟ ΠΟΛΥΜΗΝΕΣ ΕΡΓΟ ΤΟΥ "ΠΡΟΕΔΡΟΥ" MAΣ


Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ,για φωτογραφήσεις καλός ήσουνα .Έκανες και εσύ το κομμάτι σου ,βγήκες απο την σκουριά στην επιφάνεια για 3 μήνες ,θυμήθηκαν ότι υπάρχεις και τελείωσες την θητεία σου ,όπως την άρχισες ...ως άσχετος και καραγκιόζης.

Οι φίλαθλοι του συν....εεεε Παναθηναϊκού θα σε θυμούνται για πάντα!

Σχόλια