Άκαρπη η συνάντηση μεταξύ της διοίκησης του ΤΑΑ και της ομάδας. Μάλιστα ο Καζάζης αποχώρησε ,μιας και οι παίκτες είναι απλήρωτοι απο πέρυσι ,η διοίκηση τους υποσχέθηκε πως θα αποπληρώσει όλες τις οφειλές μέχρι τον Δεκέμβρη ,χωρίς να μπορεί να δώσει όμως καμία εγγύηση.
Φανταστείτε πως ο Πανταλέων ,έλειπε απο την συνάντηση .Η κατάσταση είναι τραγική στο τμήμα και σε όλο τον Ερασιτέχνη ,ο ...Θεός-βοηθός δεν υπάρχει ,οπότε ...;Να ζήσουμε ,να τον θυμόμαστε.
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ,οι εξελίξεις της παε να επηρεάσουν άμεσα και τον ερασιτέχνη ,μπας και σπρωχτεί καθόλου χρήμα ,γιατί ο μαραζμός των τμημάτων θα γίνει ...κλείσιμο τους.
.jpg)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου