Βάση των χθεσινών εξελίξεων και της συμφωνίας των δύο πλευρών για την αγορά της ΠΑΕ τον Μάιο μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου πιθανότατα ο παναθηναϊκός μπαίνει σε μια νέα εποχή όπως την χαρακτήρισε και ο βγενόπουλος τις προάλλες. Πρόεδρος κοινής αποδοχής ορίστηκε ο Πατέρας. Οι εφημερίδες "πράσινης" απόχρωσης, η κάθεμια με τον τρόπο της σχολίασε αυτήν την αλλαγή.
Ας ξεκινήσουμε με τον μαστερ τις προπαγάνδας (για να μην λέει οτι τον κακοχαρακτηρίζουμε πάντα) ο οποίος για άλλη μια φορα πρωταγωνίστησε στην γυμναστική και πιό συγκεκριμένα στις κολοτούμπες. Βάζει την ομάδα και τα αγωνιστικα πάνω απο όλα και φυσικά πάνω απο πρόσωπα, και προσπαθεί να διασφαλίσει την ενότητα της ομάδας, των μετόχων και την δουλειά του. Γνωστά όμως αυτά δεν προκαλούν εντύπωση σε κανέναν.
Πάμε στην εφημερίδα "πράσινη" του δημητράκη η οποία σήμερα εξαπολύει σπόντες προς κάθε κατεύθυνση, Πατέρα-Βγενόπουλο, Τζίγγερ. Προβληματίζεται άραγε που το όνειρο του να διοικήσει την ΠΑΕ εξαφανίζεται? Δημητράκη έχεις καταντίσει εξίσου γραφικός με τον τουλούμπα. Πριν μερικούς μήνες και πριν το ιστορικό πρωτοσέλιδο ΄"ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ" ο κόσμος φώναζε να το πάρετε αλλίως να πείτε και κανένα συγγνώμη σε αυτούς που πολεμάγατε για να μην φάτε τα μούτρα σας. Τώρα πια είναι αργά, το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω και σας έχει πάρει η κάτω βόλτα. Πλέον το να διαβάζει κανείς την εφημερίδα σας είναι εξίσου επικίνδυνο με το να διαβάζει derby.
Ας ελπίσουμε για το καλό της νοημοσύνης του κόσμου, της ομάδας και του Παναθηναϊκού οτι θα κλείσουν οι φυλλάδες που δεν αντιπροσωπεύουν τον κόσμο αλλα προσωπικά συμφέροντα.
Υ.Γ, Γκόντζιλα, η ελευθερία που γράφεις στο οπισθόφυλλο πολύ σωστά δεν έχει να κάνει με τα αγωνιστικά άμεσα αλλά έμμεσα. Καλή πορεία στον ΟΑΕΔ.


Σωστα τα γράφεις, αλλά ο Δημητράκης δε θα κρατηθεί και θα τα ξανασκατώσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό εξαρτάται και απο τον Παύλο ,που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει να λέει και κανά όχι στον γιόκα του και να μην συντηρεί έτσι ένα κλίμα που δεν συμφέρει κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι λάθος τώρα. Εσύ ακούς τον πατέρα σου; Γιατι να τον ακούσει ο Δημήτρης; Είναι και μεγάλος στην ηλικία ο Παύλος. Που να τα βγάλει πέρα. Αμα το παιδί είναι κακομαθημένο γιατί να αλλάξει. Μόνο οι αργανωμένοι αν παρέμβουν μπορεί να φοβηθεί(θυμάσαι τι έγραφε για το μπάκετ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να μην τον ακούς ,αλλά τον σέβεσαι σε κάποια πράγματα. Και ο Δημητράκης θα ήταν έξυπνο να σεβόταν το όνομα του πατέρα του. Όχι ,ότι ο Παύλος δικαιολογείται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων ,αν θες την άποψη μου ο Δημητράκης θα ξαναρχίσει τον πόλεμο σε Πατέρα-Βγενόπουλο με την πρώτη ευκαιρία που θα του παρουσιαστεί. Έχει θέσει ως στόχο ζωής ,την προεδρία της παε.
Και η θέση των οργανωμένων ,αν τον κράξουν ,μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο μπάσκετ που δεν μας φταίει σε τίποτα. Είναι αλληλένδετα όλα.
Όπως είπε και ο Παύλος -εύστοχα- ,ο χρόνος θα δείξει ...
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει πρόεδρος ο Δημητράκης. Ικανότητες δεν φαίνεται να διαθέτει, στα λεφτά υπάρχουν ζόρια και αμα μπει επίσημα ο Βγενο το πανηγυρι σχόλασε... Εχεις κάποιο μειλ γιατι ο χώρος εδω είναι περιορισμένος?
ΑπάντησηΔιαγραφήpanathinaikos_press@hotmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφή