ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ


Παράταση στην διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας μέχρι την άλλη Παρασκευή 17/09, μετά απο τις πιέσεις του κόσμου δώθηκε απο την ΠΑΕ μετά και απο τις τελευταίες εξελίξεις στα διοικητικά. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων φιλάθλων της ομάδας μας που δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν κάρτα διαρκείας εντός των προκαθορισμένων προθεσμιών, αποφάσισε την παράταση της περιόδου διάθεσης κατά μία εβδομάδα.

Συνεπώς, από αύριο, Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου και μέχρι την επόμενη Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου, θα διατίθενται κάρτες διαρκείας της αγωνιστικής περιόδου 2010-11 απο το γήπεδο «Απ. Νικολαΐδης» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, μεταξύ 10:00 – 18:00 και από το τηλεφωνικό μας κέντρο 9:30-17:30 (801 111 1908 από σταθερό και 210 6870700 από κινητό). Το Σάββατο και την Κυριακή, 11 και 12 Σεπτεμβρίου, το σημείο διάθεσης θα παραμείνει κλειστό."

Ευκαιρία για όλους να δείξουμε έμπρακτα την στήριξη μας στην ομάδα και στην νέα διοίκηση με στόχο πλέον ένα ρεκόρ που θα απέχει κατα πολύ απο κάθε προηγούμενο και τις εκτιμήσεις ακόμα και των πιο αισιόδοξων.

Σχόλια