Το θεμα που συζητιέται έχει να κάνει με το 26 27% ποσοστό παραχώρησης που επιθυμούν οι Βγενόπουλος Πατέρας το οποίο όμως δε χαλά το deal το οποίο όπως έχουμε ανακοινώσει έχει κλείσει!
Για την Παιανία θα υπάρχει δεκαετής μίσθωση ενώ για το γήπεδο πλήρης επαναδιαπραγμάτευση
http://news24gr.blogspot.com/2010/09/26-27.html
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ...ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ...ΑΠΛΑ Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ..ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ!
Για την Παιανία θα υπάρχει δεκαετής μίσθωση ενώ για το γήπεδο πλήρης επαναδιαπραγμάτευση
http://news24gr.blogspot.com/2010/09/26-27.html
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ...ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ...ΑΠΛΑ Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ..ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου