ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΝΑΤΕ!!

Σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα προέβει η Goal News στο σημερινό φύλλο της..

Έκανε καταμέτρηση των διαρκείας ,ανάμεσα σε εμάς και τον γαύρο και έβγαλε το πόρισμα πως οι γαύροι έχουν διαθέσει 1.030.860 περισσότερα εισιτήρια απο εμάς. Βέβαια η έρευνα τους είχε κάποιες μικρές ιδιαιτερότητες ,ώστε να μπορέσει να διαμορφωθεί αυτό το αποτέλεσμα ,που όμως δεν αναφέρονται στην εν λόγω έρευνα ,οπότε σχηματίζονται και οι ανάλογες εντυπώσεις απο έναν άκυρο.

Φαίνεται πως τα συνεχόμενα ρεκόρ του κόσμου μας σπάνε νεύρα και η σημερινή παράταση ...γέννησε την ανάγκη για την δημοσιοποίηση μιας προπαγανδιστικής έρευνας ,που σαν στόχο της δεν έχει να ενημερώσει τον κόσμο ,αλλά να αποπροσανατολίσει.

Ιδού λοιπόν τα στοιχεία με τα εισιτήρια που δίνει η Goal News:

               Γαύρος               Παναθηναϊκός
1995-96 174.940                   206.049
1996-97 287.978                   222.895
1997-98 276.031                   188.810
1998-99 212.448                   139.248
1999-00 243.640                   162.105
2000-01 179.837                   92.029
2001-02 263.633                   140.091
2002-03 121.204                   121.290
2003-04 120.081                   132.826
2004-05 305.510                   121.510
2005-06 319.027               253.750
2006-07 336.183               215.354
2007-08 362.994               138.188
2008-09 380.527               288.631
2009-10 282.701              412.963
ΣΥΝΟΛΟ 3.866.734          2.835.874

Πρώτον και βασικότατο η καταμέτρηση των εισιτηρίων ξεκινάει απο ένα χρόνο πριν τα κάλπικα πρωταθλήματα του γαύρου. Μια περίοδο που ο κόκκαλης έκανε όργια, η παράγκα μεσουρανούσε και ο γαύρος έπαιρνε το ένα πρωτάθλημα μετά το άλλο. Παράλληλα εμείς βιώναμε την χειρότερη περίοδο της ιστορίας μας στο ποδόσφαιρο και κούπα αγνοούσαμε μέχρι το 2004. Άρα μιλάμε για 2 καταστάσεις εντελώς διαφορετικές.
Δεύτερον ,μιλάμε για την περίοδο που ο γαύρος έπαιζε απο το 1998 στο οακα μέχρι και το 2002 ,ενώ εμείς απο το 2000 έως το 2005 αγνιζόμασταν στην Λεωφόρο των 18.000 θέσεων. Αλλά και μετά την διετία που έπαιζε στην Ριζούπολη ,μετακόμισε στο καινούργιο Καραϊσκάκη ,που πλέον μετά βίας γεμίζουν αραιά και που.
Αλλά μπορεί ο αμερόληπτος δημοσιογράφος που έκανε την έρευνα να μην διέθετε στοιχεία πριν το 1995 που γαύρος δεν υπήρχε στο ποδόσφαιρο ,ώστε να είναι κάπως πιο ισοζυγισμένη η καταμέτρηση . Γιατί για να γίνεται σύγκριση πιστότητας οπαδών εμάς και των γαύρων ,είναι το λιγότερο γελοίο ...

Σχόλια