Φαλ, το πρώτο χτύπημα του Ζοτς!


 Από το πουθενά
...ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια τον Φαλ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον γαύρο και θα λογίζεται ως Έλληνας στο ρόστερ.

Ο θηριώδης σέντερ θα είναι ο τρίτος στην ιεραρχία των πενταριών, πίσω από Λεσόρ και την μεταγραφή που αναμένεται να γίνει.

Δίχως κανένας να το καταλάβει, ο Φαλ ντύθηκε στα πράσινα και το μόνο ερώτημα που υπάρχει εάν είναι απολύτως υγιής, καθώς εάν δεν υποστεί κάποιον υποτροπιασμό δεν χωράει συζήτηση πως είναι πολύ καλή κίνηση για 3ο πεντάρι και...όχι ξένος.


ΥΓ: Δίχως κανείς να το καταλάβει; Γράψτε λάθος. Μόνο ο Μελάγιες είχε το ρεπορτάζ...


Σχόλια